Velkommen i Klubben

Bliv medlem af klubben

Hvordan afgør du, om danmarks KULTURARV er en værdig sag for dig at støtte?

Det gør du, fordi du ved, at der er behov for flere midler til at bevare og genopbygge vores stolte danske kulturarv.

Du har måske set du noget i dit nærområde – eller når du er i gang med at udforske Danmark – som trænger til en kærlig hånd og som kan give værdi til landsbyen eller lokalområdet, hvis det bare blev sat i stand.

NU kan du gøre noget ved det, ved at tegne et klubmedlemskab.

* Klubmedlemskaber er for privatpersoner. Har du en virksomhed, kan du blive sponsor.

Bevaringsværdig bygning

Skal jeg være standard- eller VIP-medlem?

Det er der kun én til at beslutte, og det er dig selv.

Vi bliver superglade, uanset hvilket medlemskab du vælger at tegne. Alle medlemskaber er personlige, så hvis I er flere voksne i husstanden skal I tegne hvert jeres klubmedlemskab.

Børn under 15 år har gratis adgang til alle arrangementer ifølge med et medlem.

Det er klart, at du får langt de fleste fordele med et VIP-medlemskab. Du kan læse meget mere om de to medlemstyper og hvordan du skal gøre for overhovedet at blive medlem.

* Du skal vide, at klubmedlemskaber er for privatpersoner. Har du en virksomhed, kan du blive sponsor.

Standardmedlemskab

Med et standardmedlemskab får du:

• Velkomstmail
  • Adgang til at deltage i de events, som arrangeres af danmarks KULTURARVs Venneforening
  • Forsikringsdækning, hvis du deltager i frivilligt arbejde i en bygning
  • Nyhedsbreve når vi har “nyt på tapetet”
  • Invitationer til alle offentlige arrangementer, webinarer og events samt hands-on kurser hvor danmarks KULTURARV er arrangør
  • 10 % rabat på udvalgte arrangementer med deltagerbetaling
  • Mulighed for køb af ting og sager fra danmarks KULTURARVs webbutik med rabat

Hvis du beslutter dig for at købe et standardmedlemskab, skal du trykke på knappen herunder

VIP-medlemskab

Med et VIP-klubmedlemskab får du:

• Velkomstmail
  • En årsnål, som du kan samle på og vise frem, når du deltager i arrangementer
  • Forsikringsdækning, hvis du deltager i frivilligt arbejde i en bygning
  • Nyhedsbreve når vi har “nyt på tapetet”
  • Invitationer til særarrangementer og temadage hvor danmarks KULTURARV eller en af vores samarbejdspartnere er arrangør
  • 20% rabat på udvalgte arrangementer med deltagerbetaling
  • Mulighed for køb af ting og sager fra danmarks KULTURARVs webbutik med rabat

Beslutter du dig for at blive VIP-medlem, skal du trykke på knappen herunder.

Besøg vores butik

I butikken kan du blandt andet købe billetter til arrangementer.

Som klubmedlem får du rabat på udvalgte arrangementer eller varer, når du logger dig ind med dit brugernavn og din adgangskode.

Vi arbejder på højtryk på at indgå aftaler med leverandører og producenter, så du får et spændende udvalg at vælge imellem.

Tak til vores samarbejdspartnere og sponsorer

Metteholmbooks.com
BHJ-Fonden logo
Syddansk tag_logo kopier
Exner Arkitektur_Logo kopier
Frøslev
KDP_SEKUNDAERLOGO_RGB_sorttekst_400x386p
AabergArkitekter logo
fonde.dk logo
Logo H.P. Therkelsen
sækko logo
HotTryk logo
Byghåndværk logo
Møllebygger Petersen logo
Bygma
Uptime-long-version-GREY
Meine Welt in Bildern Signatur ohne Schatten_15,7kb
BMS logo
KielKiel logo
Ag Electric logo

Kontakt os for muligt samarbejde, eller hvis du ønsker at blive sponsor

Skal din virksomhed være sponsor?

danmarks KULTURARV har brug for rigtig meget opbakning, for at blive til den nationale kulturarvsfond, som vi ønsker os.

Tag fat i os, hvis du også kan se idéen i, at vi i fællesskab løfter den del af kulturarvsområdet, der specielt har fokus på bevaringsværdige og fredede ejendomme i landdistrikter, og hvor én reddet bygning kan få hele lokalområdet til at blomstre på en måde, som giver værdi for det samlede kulturmiljø, og dermed også for både din virksomhed og den enkelte husejer i det pågældende område.

Vi har brug for rigtig mange sponsorer og samarbejdspartnere, som vil støtte formålet og indgå samarbejder med danmarks KULTURARV, hvor fokus er på fællesskabets bedste frem for på egen bundlinje.

Vi er åbne for samarbejder om både løsning af konkrete opgaver og ikke mindst for indgåelse af økonomiske sponsoraftaler for kortere eller længere perioder.

Flere sponsorer har allerede valgt at sætte deres navn på sponsorater. For uden deres – og din virksomheds – bidrag bliver det svært at få nuværende og kommende projekter til at ende med at være et aktiv for nærsamfundet. Om din virksomheds sponsorstøtte er stor eller lille betyder intet. Alle sponsorvirksomheder kan være med til at gøre en forskel.

Krusaa Vandmølle er danmarks KULTURARVs første projektejendom.
Jeres virksomhed kan være med til at give lokalhistorien og kulturarven i Kruså nyt liv.